رستوران های ایرانی پاتایا
رستوران های ایرانی پاتایا

رستوران های ایرانی پاتایا

 

Iranian Resturant Pattaya

 

اگر در تور تایلند شرکت کرده اید دیگر نگران غذای خود نباشید ممکن است رستوران های تایلندی برای برخی از گردشگران ایرانی مورد پسند نباشد در کشور تایلند علاوه بر رستورانهای تایلندی رستورانهای ایرانی نیز وجود دارد . در این مطلب ما چند تا از رستوران های ایرانی پاتایا را که معروف هستند به شما معرفی میکنیم.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

رستوران گوگوش

 

رستوران گوگوش پاتایا یکی از بهترین رستوران های پاتایا می باشد. در این رستوران  که  در دسته رستوران های ایرانی تایلند قرار می گیرد ، غذاهای لذیذ ایرانی به فروش می رسد. گردشگران ایرانی می توانند در این رستوران غذاهای ایرانی را با 199 بات خرید کنند.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

آدرس : خیابان ساحلی پاتایا بین خیابان 11 و 12 روبروی مرکز خرید ایرانیان
تلفن تماس : 0852876502

 

رستوران البرز

 

رستوران البرز ، قطعا ازشلوغ ترين رستوران های ايراني پاتايا است و همواره انتخاب اول گردشگران ايراني نيز به حساب مي آيد . شما مي توانيد در اين رستوران علاوه بر صرف غذاهاي خوشمزه ايراني كارهاي ضروري را هم انجام دهيد ، زيرا مديريت اين رستوران اين امكان را براي مسافران ايراني ايجاد كرده است كه بتوانند كارهاي نظير خرید اینترنتی بليط و يا حتي عقب انداختن تاريخ پرواز خود را هم انجام بدهند.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

آدرس : خيابان اول بيچ كوچه 12 جنب هتل سنترال پاتايا
تلفن :038-414142

 

رستوران تهران

 
موقعيت عالي رستوران تهران به همراه تبليغات گسترده در شبكه هاي فارسي زبان باعث شده است كه هميشه مسافران ايراني در اين رستوران حضور داشته باشند و لذت خوردن غذاي كاملا ايراني را در پاتايا تجربه كنند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های پاتایا می باشد و همواره از بهترین رستوران های ایرانی تایلند بوده است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

آدرس: جنب وايكينك استيريت- ابتداي خيابان دوم

 

 

رستوران پرديس

 
بله درست حدس زديد… رستوران پرديس در شعبه پاتایا يكي از زيباترين رستوران هاي پاتايا به حساب مي آيد كه يك غذاي ناب ايراني را مي توان در آن پيدا كرد. اين رستوران که یکی از رستورانهای ایرانی تایلند می باشد، شايد در نگاه اول چندان جالب به نظر نيايد ، اما قطعا همجواري با هتل گلدن بيچ ، باعث شده كه جزء رستوران هاي مورد علاقه ايرانيان محسوب مي شود.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

آدرس:انتهاي خيابان دوم جنب هتل گلدن بيچ

تلفن: 169411-3866

 

رستوران پارسا

 
رستوران پارسا یکی از رستوران های ایرانی پاتایا تایلند است که غذاهای سنتی و مدرن ایرانی را از جمله کباب، انواع خورش و نوشیدنی‌هایی مانند دوغ،  و همچنین غذاهای دریایی با کیفیت خوب عرضه می‌کند.
این رستوران یکی از بهترین رستوران های پاتایا در تایلند می باشد، پس پیشنهاد می کنیم حتما خوراکی های لذیذ این رستوران را امتحان کنید.

thailand20.com

 

رستوران نايب

 
مسافران ايراني كه در ساحل جامتين حضور دارند، وقتي مي خواهند به ساحل و خيابان وايكينگ تشريف بياورند، اين رستوران را در مسير خود مشاهده خواهند کرد. رستوران نایب يك رستوران با كوبيده هاي استثنايي كه مشتريان خارجي را نيز به خود جلب مي كند.

thailand20.com

 

آدرس: خيابان دوم- خيابان پارتامانك نرسيده به پل

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: رستوران های تایلند, رستوران های پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی